Εκτός λειτουργίας το 14% των σεισμολογικών σταθμών της χώρας, «σκουριάζουν» δεκάδες επιταχυνσιογράφοι
Εκτός λειτουργίας βρίσκεται το 14% των σεισμολογικών σταθμών στη χώρα, λόγω έλλειψης σταθερών κονδυλίων για τη συντήρησή τους, την ώρα που οι Κυκλάδες δεν έχουν σταματήσει τις τελευταίες ημέρες ...
.gif)















